O trzech sieciówkach, samotność lubiących

Szymon Trasher trashcan w wp.pl
Czw, 12 Gru 2002, 01:43:47 CET

On Wed, 11 Dec 2002 23:14:50 +0100
Radoslaw Zielinski <radek w karnet.pl> wrote:

> Mam router, obsługujący sieć lokalną z wyjściem do Internetu.  Używa
> toto karty 3Com Etherlink III (moduł 3c509, ISA)... [cut]

Nie wiem, czy pomogę, ale ja tez ostatnio walczylem z taką sieciówką w wersji combo. Moja nie w ogole nie chciala dzialac pod linuxem (zadnym). Okazalo sie ze oczekiwala sygnalu na BNCku, a ten na skretce zupelnie igorowala. Po zmianie ustawien w sieciowce poszlo i dziala. Nie wiem, jak to sie ma do Pana problemu, ale mozliwe, ze przyczyn nalezy szukac wlasnie w sieciowce a nie w systemie. (Co ciekawe pod wszelkimi windowsami dzialala bez problemow).

PS. a "host unreachable" do dzis mi sie sni :).

--
Szymon Trasher
szymonkochanski w wp.pl