O trzech sieciówkach, samotność lubiących

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 12 Gru 2002, 07:16:38 CET

On Wed, 11 Dec 2002 23:14:50 +0100
Radoslaw Zielinski <radek w karnet.pl> wrote:

> Gdzie szukać błędu?  Utknąłem całkowicie.

Ja bym podejrzewał zwykłe konflikty przerwań i adresów, w kartach ISA
zamiana miejscami raczej nic nie da, tak jak w przypadku PCI, ale
pomocne są narzędzia do zmiany konfiguracji karty (pracujce pod DOS'em).
I albo bedzie trzeba im włączyć PnP, albo ręcznie przerwania poustawiać,
jeżeli kazda z osobna działa, to raczej wybór rodzaju medium jest u nich
automatyczny.

			Pozdrawiam
				Artur