czcionki i openoffice

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 12 Gru 2002, 08:39:56 CET

On 12 Dec 2002 08:26:56 +0100
Rafal Cygnarowski <rbuilder w pers.pl> wrote:

> oki... ciag dalszy walki z fontami...
> mam xfs-a i TTF-y z paczki microsoft i z windoze*bz2

Biedaku, jeszcze się z tym męczysz?

> w centrum sterowania mam teraz maaaseee czcionek
> a w oo nie mam zaledwie kilka...

Centrum sterowania? KDE jakieś czy co?

> kiedys dodawalem czcionki (i to 'cos' zmienialo) korzystajac z
> 'zarzadzanie drukarka' z oo. Ale teraz po wejsciu do windoze sie
> poprostu wykrzacza...

Przyznam, ze nie potrzeba tego do poprawnej pracy czcionek.

> jakies pomysly? co robie nie tak..?

Dwa dni temu instalowałem kompa od zera dla klienta, przepis jest dośc
prosty:

do /etc/X11/XF86config dopisujesz linijkę

FontPath   "/usr/X11R6/lib/X11/fonts/TTF/"

Do tego katalogu co wyżej masz wsadzić wszystkie pliki *.ttf jakie masz,
potem w tym katalogu odpalasz mkfontdir i ew. mozesz utworzyć symlinka,
albo skopiować fonts.dir by powstało z niego fonts.scale i tyle, po
restarcie X serwera wszystko powinno działać. Tak przynajmniej było u
mnie.

				Artur