DVD -> DIvx ?

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Śro, 11 Gru 2002, 22:45:58 CET

Dnia 11 gru o godzinie 22:11:29 +0100, WK napisał(a):
> Quickest wrote:

(...)

> Sprawdź w manie jak to się robi (to do subtitles, zapisuje je od razu
> na ekranie), może trzeba wpisać w innym miejscu (pozycji) całęj
> komendy.

To nie ma sensu, włączenie napisów do filmu powoduje po pierwsze
pogorszenie jakości filmu (dużo bitów się zmarnuje na dużą liczbę
jaskrawych krawędzi), a po drugie obniży to ich jakość.

Zresztą nawet nie wiem, czy prosto z dvd napisy da się włączyć do filmu.

Już lepiej vobsuba wyciągnąć z tego: http://subtitleripper.sourceforge.net/.
Bardzo zgrabny programik, normalnie występuje jako część transcode.
Jak ktoś się uprze to przy pomocy OCR mozna zrobić zwykłe tekstowe
napisy -> b.dobra jakość wyświetlania.

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --