Karta telewizyjna

Mateusz Machnicki kajtek w emtekunet.ath.cx
Czw, 12 Gru 2002, 15:46:35 CET

Cześć

Czy udało się komuś ustawić karte telewizyjną AvermediaTV GO z kartą
muzyczną Sound Blaster Live, aby działał głos. Probuje od jakiegos czasu
to ustawić ale w żaden sposób niemoge tego zrobić, ładuje moduł bttv
uruchamiam xawtv no i obraz jest, podobnie jest z programem zapping też
mam obraz ale dziwieku niema. W aumix mam wszystkie regulacje ustawione
na max.

Z góry dzieki za jaką kolwiek pomoc
--