Karta telewizyjna

Leszek Szczepanowski Leszek_Szczepanowski/HeadQ w netia.pl
Czw, 12 Gru 2002, 16:07:39 CET

z kartami tv jest roznie
np. moja PixelView PV878P+ nie dziala na sterowniku z PixelView tylko np.
z MiroTV, albo z Hauppage. I to jeszcze trzeba mieszac w zrodlach z
adresem
MUXa czyli wyjscia dzwieku. Brak standardow w interfejsach daje znac o
sobie :(
--
RBN Poludnie
Leszek.Szczepanowski w netia.pl

Michał Abramowicz <abraam w cs.net.pl>
02-12-12 16:03
Please respond to "Lista dla korzystaj?cych z Polerowanej Dystrybucji
Linuksa"