glupi convert ?

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Czw, 12 Gru 2002, 21:32:14 CET

On Thu, Dec 12, 2002 at 09:19:07PM +0100, Maciej Jan G?owacki wrote:

> Gratuluj? dobrego samopoczucia (i wzorcowych kolegów).
A dziekuje bardzo, Pozwoli szanowny Pan jednoczesnie
pogratulowac sobie poczucia humoru. :))

Gratuluje. Serdecznie gratuluje, oby tak dalej:))

 Lukasz

--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.