raid1 i zmiana wielkości

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 13 Gru 2002, 14:46:52 CET

Mam taki problem.
Mam raida zrobionego na dysku "/" i zachciało się powiększyć partycję. Po
odmountowaniu zaserwowałem ext2resize. Teraz efekt jest taki, że normalnie
można elegancko zrobić mount /dev/md0, ale fsck już się nie daje.
Wypisuje, że wielkość fizyczna jest taka jak była stara, natomiast
logiczną podaje nową. I w związku z tym dalej nie może nic zrobić.

chciałbym uniknąć operacji usunięcia jednej partycji i zrobienia na nowo
raid-a... Czy są jakieś narzędzia do operacji tego typu? jakieś fsck.raid?
Albo może gdzie są trzymane tego typu dane?
tune2fs -l pokazuje na każdej z partycji takie dane jakie powinny być...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...