Compaq dl360 g2

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Pią, 13 Gru 2002, 16:55:28 CET

On Fri, Dec 13, 2002 at 04:50:24PM +0100, Stacho Pal wrote:

> Lub cciss.o
> Hmm, kiedyś instalowałem PLD na Compaq'u i instalacja wspierała
> ichnie kontrolery macierzowe.

Tzn opieram sie na wlasnym doswiadczeniu dotyczacym Compaq
Smart Array, to byl kontroler zewnetrzny i miałem do tego 3 dyski.
Problem jaki miałem to to ze dyski z innej parafi a kontroler
"rozkonfigurowany", i dlatego musiałem uzyc win2k zeby mu kazac
zrobic raid5. Potem instalacja PLD poszła bez przeszkód.
Na samym poczatku nawet po zaladowaniu modluly cpqarray nie miałem
linuxowego narzedzia zeby w tym czyms podlubac.

pozdrawiam

--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie da"