Compaq dl360 g2

Tomasz Gibzinski gibzinskit w student.man.radom.pl
Pią, 13 Gru 2002, 18:32:00 CET

> compaqu smart array ? jak narazie to musiaem do takiego kontorleera
> postawic win NT, wyklickac partycje i jaki to ma byc raid, poczekac az
> sie zatenteguje, dopiero potem linux widzia ze ma /dev/ida/c0d0
> ktore to to zostao podzielone na c0d0p{1,2,3}
>
> awiec  ?
> ja nie widze dokladnie co za server, producent dokladne informacje
> bo moze to jest magiczna krzyzwka hp/compaq (sugeruje to nazwa
> kontrolera)
>
> a jeszcze jedno do compakw dawali kiedys plytki startowe
> jak masz taka to uruchom i zobacz moze masz na tym soft dzieki
> [...]

W zasadzie debian sie zainstalowal bez problemu (po wybraniu jadra
2.4costam) przy standartowym jadrze tez nie widzial dyskow
byc moze to dla tego ze mailem pld iso z stycznia w poniedzialek sprobo9je
jescze raz na swierzo sciagnietych isoskach :)