rc-inetd i apache

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pią, 13 Gru 2002, 22:35:42 CET

Witam

Chcę odpalać apacha przez xinetd. Zainstalowałem co trzeba i nie działa :(
Czy ktoś ma może gotowy plik? Mój wygląda tak:

# cat /etc/sysconfig/rc-inetd/http

# This is template file with service description. All lines with # in first
# column are ignoered. This file must contains declaration variables:
# /etc/sysconfig/rc-inetd

SERVICE_NAME=http
SOCK_TYPE=stream
PROTOCOL=tcp
PORT=80
FLAGS=wait
USER=http
SERVER=/usr/sbin/httpd
DAEMON=/usr/sbin/httpd

Ktoś mi może powiedzieć czym różni się SERVER od DAEMON???

Wygenerowało się:

# cat /etc/xinetd.conf

# This file is autogenerated!

service http
{
        socket_type     = stream
        protocol        = tcp
        port            = 80
        user            = http
        server          = /usr/sbin/httpd
        wait            = yes
}

/etc/rc.d.init.d/rc-inet nie wywala błędu...
W logach po próbie połączenia mam:

Dec 13 22:33:07 flash xinetd[5045]: Deactivating service http due to excessive incoming connections.  Restarting in 10 seconds.

Apacz na standalone działał.

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \