lilo na hda a boot z hdb ?

WK sprawki w wp.pl
Pią, 13 Gru 2002, 23:32:14 CET

> Nie rozumiem - w jakim sensie w locie?
>
> M.

Instaluje się w MBR razem z własnym jajkiem i ramdyskiem.
Ma własny shell.
Możesz w nim edytować ustawienia bootowania przed startem jakiegokolwiek
systemu.
Np. zmienić partycję startową, ukryć inną, przemapować tablice partycji
pomiędzy dyskami, wskazać inne jądro itp.
To taki mini system.
Lilo może tylko podawać komendy do kernela.
A swoją drogą, podrzuć mi na priva swoje ustawienia, ciekaw jestem, czy
coś tam jest o czym nie wiedziałem, czy po prostu mam inaczej
poinstalowane systemy.
Pzdrwm
Wiesiek