Gnome 2.x w Ra (by³o: gnome 2.1.4 - wadliwe pakiety)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 15 Gru 2002, 13:41:42 CET

On Sun, 15 Dec 2002 13:31:39 +0100
Fryderyk Dziarmagowski <freetz w gmx.net> wrote:

> no domy¶lny pixmapdir jest /usr/X11R6/share/pixmaps, a ca³o¶æ
> budowa³em z prefixem /usr. Nie bardzo prezyzyjne te moje porady  ;)

[aflinta w warp SPECS]$ cat /usr/lib/rpm/athlon-linux/macros |grep
_pixmapsdir%_pixmapsdir    %{_prefix}/share/pixmaps

ale je¿eli nie jest ustawiony _prefix, a nie jest bo w pakietach oko³o
gnomeowych zostalo to wywalone, to bedzie to /usr/share/pixmaps, zatem
nie ma potrzeby ruszania tego.

> To jest konkurencja ze strony kde. gnome2 lobby jest stanowczo za
> s³abe ;)

Chmmm, to w takim razie trzeba bedzie to zmieniæ, mo¿e wieczorem zrobiê
odpowiedni± aktualizacjê.

> nie mia³em na my¶li niedoci±gniêæ w w pakietach, ale w ca³ym gnomie
> jako takim.

No w³asnie ja o te niedoci±gniêcia sie pytam, bo do¶wiadczenie mi mówi,
¿e u ka¿dego nie dzia³a co innego.

> no to ju¿ ostrze zêby do testowania ;) Tym razem w otoczeniu nest-a :)

Jak wrobell bedzie mia³ czas to bed± na nest gotowe
przekompilowane paczki, bo narazie sa 2.1.4.

				Artur
--
Zawsze kiedy jest problem, jest jakie¶ rozwi±zanie;
 zatem je¶li nie ma rozwi±zania, nie ma problemu.

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl