wadliwe pakiety

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 14 Gru 2002, 01:23:19 CET

On Sat, 14 Dec 2002 01:15:37 +0100
havner <havner w wp.pl> wrote:

> na 2.0 liczyc nie mozna?

Mozna, gdzieś walało się po ftp://ep09.kernel.pl, ale trzeba przyznać,
że 2.0 to jednak było bardziej dla developerów, bo miało jeszcze małą
funkcjonalność. Ale teraz motylek rozwija skrzydła i gnome 2.2 bedzie
łakomym kąskiem :-) Gdybyś nie znalazł pakietów gnome 2.0, to mozna je
zawsze zbudowac z repo - są w branchu GNOME_2_0 czy jakś tak.

					Artur

ps. Nie wiem, jak innym ale u mnie Gnome 2.1.4 działa doskonale :-)