Problemy z polskimi literkami pod OpenOffice i konsolą i w KDE - ROZWIĄZANIE

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Sob, 14 Gru 2002, 18:32:35 CET

Wpadłem na to caaałkiem przypadkiem ........ Na dwóch kompach identyczne
zestawy pakietów, identyczna konfiguracja, a na jdenym wszystko z pliterkami
OK, a na drugim nie ...... w końcu się doszukałem .................. -
bynajmniej żadne TTF-y jak niektórzy sugerowali - zróbcie sobie na konsoli:
#export | grep LANG
declare -x LANG="pl_PL"
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ - i o to chodzi :-) Ja mam to w /etc/sysconfig/i18n.
Bo jeżeli wsadzę to do ~/.bashrc, to jeżeli startuję na init 5 (kdm), to to
nie jest widziane. I jeżeli LANG nie jest ustawiony, to pomimo kombinacji z
fontami są krzaki zamiast pliterek ....... Mam nadzieję, że "wyleczy" to
ostatnio opisywane problemy z fontami :-)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org