Problemy z polskimi literkami pod OpenOffice i konsolą i w KDE - ROZWIĄZANIE

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Sob, 14 Gru 2002, 20:11:50 CET

Dnia Saturday 14 of December 2002 19:50, Andrzej Szombierski napisał:
> On Sat, 14 Dec 2002, Jacek Rzęsista wrote:
[CIACH]
ja mam tylko LANG=pl_PL
> I polskie ogony się co prawda pojawiają, tyle że np literka "ł" jest
> zawsze przesunięta w lewo (ale tylko na ekranie, przy wydruku wszystko ok).
A jakiej czcionki używasz ? Rozumiem, że pod OO (1.0.1 pl :-) ) ? Bo u mnie w
Timesie nie ma takiego przeusnięcia na ekranie (na wydrukach zawsze jest OK),
jedynie przy dużym Ń coś takiego obserwuję :-). A pisałem wusmie do tych, co
mieli w ogóle problemy z krzakami zamiast pliterek :-)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org