Gnome 2.x w Ra (było: gnome 2.1.4 - wadliwe pakiety)

Filip Kalinski filon w pld.org.pl
Nie, 15 Gru 2002, 11:52:31 CET

Dnia Sun, Dec 15, 2002 at 11:19:28AM +0100, Fryderyk Dziarmagowski  co następuje:

> No przecież napisałęm, że się da :) Jak to zrobić?
> - ściągnąć potrzebne źródełka z nest/test/SRPMS
> - zahaszować BR rpm >= 4.1-8 w specach
> - zmienić %{_pixmapsdir} na %{_datadir}/pixmaps
> - dodać do /usr/lib/rpm/macros makra gtkdocdir i gconf_schema_install
> (cvs.pld.org.pl -> sources -> rpm.macros branch chiba devel)
> - w miare budowania doinstalować brakujące biblioteki
> (oczywiście z Ra)- zacząć od budowania glib2 :) do budowania którego
> potrzebny jest Xft(patrz pierwszy podpunkt)
>
> Wszystko powyższe zajęło mi jakieś 4 godziny. CZyli krócej niż buduje sie
> [...]

W takim razie można by się pokusić o wrzucenie gnome 2 do ra-updates (po
dociągnięciu niedociągnięć)...

--
Filip Kalinski <filon w pld.org.pl>