Gnome 2.x w Ra (by³o: gnome 2.1.4 - wadliwe pakiety)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 15 Gru 2002, 13:15:39 CET

On Sun, 15 Dec 2002 11:19:28 +0100
Fryderyk Dziarmagowski <freetz w gmx.net> wrote:

> No przecie¿ napisa³êm, ¿e siê da :) Jak to zrobiæ?
> - ¶ci±gn±æ potrzebne ¼róde³ka z nest/test/SRPMS

To rozumiem ...

> - zahaszowaæ BR rpm >= 4.1-8 w specach

... jeszcze do mnie dociera ...

> - zmieniæ %{_pixmapsdir} na %{_datadir}/pixmaps

... przestajê kumaæ ...

> - dodaæ do /usr/lib/rpm/macros makra gtkdocdir i gconf_schema_install
> (cvs.pld.org.pl -> sources -> rpm.macros branch chiba devel)

... dlaczego nikomu nie chce siê przebudowaæ rpm'a dla Ra ze stosownym
nowym macros.rpm i wystawic ludziom do po¿arcia :-), móg³bym to
poprawic, ale nie zrobiê tego, bo nie wiem, czy czego¶ nie popsujê, bo
nie specjalnie zorientowany jestem w tym co ma Ra.

> - w miare budowania doinstalowaæ brakuj±ce biblioteki
> (oczywi¶cie z Ra)- zacz±æ od budowania glib2 :) do budowania którego
> potrzebny jest Xft(patrz pierwszy podpunkt)

Tutaj pomocny aczkolwiek ciut przeterminowany) mo¿e byæ dokument:
http://www.gnome.org/start/2.0/installation.html#buildorder

> Wszystko powy¿sze zajê³o mi jakie¶ 4 godziny. CZyli krócej ni¿ buduje
> sie najprostszy porgram pod kde ;P

Fak, ¿e przebudowa ca³ego Gnome2 z podstawowymi aplikacjami zajmie
mniej czasu ni¿ kompilacja samego QT, szczególnie odczuwalne jest to na
gcc 3.2.1 (ale to zupe³nie inna bajka).

> Ca³o¶æ dzia³a bez zarzutu, aczkowiek ma³e niedoci±gniêcia s±. Do

A jakie niedoci±gniêcia? Bardzo chêtnie siê dowiem, bo mo¿e masz jakie¶
inne nowsze rzeczy, warto bêdzie wiedzieæ i wymieniæ do¶wiadczenia.

> pozdrawiam i ¿yczê mi³ego budowania ;)

A tak, to siê przyda :) Zw³aszcza, ¿e wersja 2.1.5 ju¿ za chwil kilka
:-)

					Artur
--
Zawsze kiedy jest problem, jest jakie¶ rozwi±zanie;
 zatem je¶li nie ma rozwi±zania, nie ma problemu.

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl