Gnome 2.x w Ra (by³o: gnome 2.1.4 - wadliwe pakiety)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 15 Gru 2002, 13:31:39 CET

On Sun, 15 Dec 2002 13:15:39 +0100
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> wrote:

> ... przestajê kumaæ ...

no domy¶lny pixmapdir jest /usr/X11R6/share/pixmaps, a ca³o¶æ budowa³em z
prefixem /usr. Nie bardzo prezyzyjne te moje porady  ;)

> ... dlaczego nikomu nie chce siê przebudowaæ rpm'a dla Ra ze stosownym
> nowym macros.rpm i wystawic ludziom do po¿arcia :-), móg³bym to
> poprawic, ale nie zrobiê tego, bo nie wiem, czy czego¶ nie popsujê, bo
> nie specjalnie zorientowany jestem w tym co ma Ra.

To jest konkurencja ze strony kde. gnome2 lobby jest stanowczo za s³abe ;)

> A jakie niedoci±gniêcia? Bardzo chêtnie siê dowiem, bo mo¿e masz jakie¶
> inne nowsze rzeczy, warto bêdzie wiedzieæ i wymieniæ do¶wiadczenia.

nie mia³em na my¶li niedoci±gniêæ w w pakietach, ale w ca³ym gnomie jako
takim.

> A tak, to siê przyda :) Zw³aszcza, ¿e wersja 2.1.5 ju¿ za chwil kilka
> :-)

no to ju¿ ostrze zêby do testowania ;) Tym razem w otoczeniu nest-a :)

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> LRU 164489 ICQ 8579586 ]

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl