Loadbalancing squida

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Nie, 15 Gru 2002, 19:00:01 CET

Dnia nie 15. grudzień 2002 16:55, Michał Margula napisał:
> Nie wiem. Na razie rozgryzam temat. Myslałem o postawieniu dwóch odrębnych
> squidów po jednym na łącze, ale nadal nie wiem jak je pogodzić ze sobą.

Witam,

Coś w tym stylu u mnie biega. Dwa squidy komunikują się ze sobą jako siblingi
i cache-digest. Robione to było dawno temu i już nie pomnę jak, ale w efekcie
korzystają ze swych zasobów bez relacji między nimi parent<->children. Każdy
z nich ma też podefiniowanych po kilka (różnych) parentów dla konkretnych
ACL-i.

Pamiętam, że przy konfiguracji opierałem się na docach squida i koledze, który
się lubował grzebać w takich raczach :-).

Jak będzie potrzebne to mogę podesłać configi.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w polsl.gliwice.pl