Konqueror i openssl

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Nie, 15 Gru 2002, 22:59:21 CET

On Sun, 15 Dec 2002, Piotr Szymanski wrote:
> Przepraszam :) Po prostu tak rzadko na siebie trafiamy, ze zapomnialem
> ze ty sie tym zajmujesz :) Nie mniej jednak kde z DEVEL jest lepiej
> zadbane niz to z Ancient.

No niewątpliwie lepiej :)
Ja teraz tylko w zasadzie "doglądam" KDE :) Bo też i mniej czasu niż
wcześniej mam :(

> Nie wiem, z tego co slysze dookola to bugow kilka bylo.

Było, ale wtedy, gdy kloczek (do dzisiaj nie bardzo rozumiem po co) włożył
łapy w KDe i je rozwalił z lekka (wycięcie .la - tutaj jeszcze kilka
błędów pewnie jest -, przerzucanie ikon).

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...