Konqueror i openssl

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Nie, 15 Gru 2002, 23:14:57 CET

Dnia nie 15. grudzień 2002 22:56, Paweł Gołaszewski napisał:

> konqueror powinien pytać systemowego resolwera. Jeżeli tego nie robi i
> używa czegoś własnego to jest to chore. I jest to błąd zwiększający
> objętość programu.

systemowy resolver... znaczy się ping np. powinien z tego korzystać?
do końca nie rozumiem... w /etc/hosts mam wpis z którego potrafi korzystać
ping, traceroutre, links/lynx/glinks/netscape a konqueror nie - tak ma być ?

--
pozdrawka
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl