Konqueror i openssl

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Nie, 15 Gru 2002, 23:21:33 CET

On Sun, 15 Dec 2002, Paweł Gołaszewski wrote:

> konqueror powinien pytać systemowego resolwera. Jeżeli tego nie robi i
> używa czegoś własnego to jest to chore. I jest to błąd zwiększający
> objętość programu.

A ja tak zapytam - czy systemowy resolver obsługuje nie-blokujące
zapytania? (żeby jeden proces mógł równocześnie resolvować kilka adresów i
jeszcze się w międzyczasie zajmować czymś innym)

Nie wiem czy konqueror tego potrzebuje, ale nie zdziwiłbym się.

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :