phpBB

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 16 Gru 2002, 00:12:21 CET

On Sun, 15 Dec 2002, ZyTeK wrote:
> Szału dostaję! Cała niedziela na to zmarnowana... cała... Chodzi o takie
> fajne forum, phpBB się zowie..
>
> Udało mi się to nawet uruchomić ;-) Po paru godzinach, ale jednak... od
> razu mówię, że to paczkowane jest chyba coś nie tak, zerknę na to JEŚLI
> będę miał czas. :)

Na pewno działa, bo mam w jednym miejscu i jakoś nikt mi się nie skarży (a
tam akurat ludzie są bardzo upierdliwi....)

> W każdym razie phpBB ściągnięte z phpbb.com, MySQL z Ra - działa. Tylko,
> niestety, jak zacząłem się tym bawić to pojawił się problem.. nie można
> zmieniać swojego profilu. Po kliknięciu Wyślij/Submit na formularzu z
> danymi zostaję wyrzucony na główną stronę forum. Żadnego komunikatu,
> nic.

Dziwne - u mnie to działa...

> Jak mi się to zdażyło to usunąłem bazę phpbb, config.php, dodałem pustą
> bazę i zainicjowałem phpBB od nowa. Profil dało się edytować. Po
> kliknięciu Wyślij pojawiał się kominikat, że "zmiany w profilu zostały
> dokonane". Tzn nie pamiętam treści ale taki był sens kominikatu. :) No
> ale jak zacząłem dodawać fora i już chciałem ogłosić jego otwarcie to..
> problem wrócił. Po prostu po kliknięciu Wyślij zostaję nawrócony do
> głównej strony. Nie da się zmieniać danych użytkownikowi z poziomu
> administratora forum - ten sam błąd.

Bardzo dziwne...

> Oo.. właśnie zauważyłem, że pod www.forum.tld/install.php można
> "zresetować" forum tzn. zainstalować od nowa.. właśnie to zrobiłem.. i
> mogę zmienić dane w swoim profilu! Chwilke, pobawie się i zobaczę kiedy
> znowu się zchrzani...

To był ewidentny błąd, który został poprawiony w cvs-ie. Każdy mógł popsuć
założone forum... :-/

Całe phpBB zostało podzielone na 2 pakiety, z których phpBB-install należy
odinstalować po zrobieniu co trzeba :) W inny sposób raczej tego nie da
się zrobić... :(

BTW - to leżakuje w cvs-ie :-/

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...