Konqueror i openssl

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Pon, 16 Gru 2002, 08:32:36 CET

Dnia nie 15. grudzień 2002 23:40, Michal Kochanowicz napisał:

> Możesz napisać jak się objawia nie działanie tego u ciebie? Dokładny
> komunikat. Czy przypadkiem nie jest tak, że korzystasz z proxy i to ON
> nie zna nazw z twojego /etc/hosts?

Z tego co zauważyłem:
o ile nazwa z /etc/hosts dotyczy nieistniejącej domeny to działa
jak istniejącej (np mojej) to wywala "przekroczony czas operacji
na serwerze" co rozumiem bo na mój zewn. ip nie wejdę ze środka sieci
(nie mam lokalnego DNSu)

--
pozdrawka
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl