gadu-gadu - odpowiedź nie-znajomum?/

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Pon, 16 Gru 2002, 16:59:17 CET

hej
czy w jakimkolwiek kleincie gadu-gadu można zdefiniować odpowiedź
wysyłaną automatycznie gdy napisze do mnie ktoś kogo nie mam na liście
znajomych?
ostatnio się tego namnożyło strasznie.

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam