dzielenie duzych avi na mniejsze

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 16 Gru 2002, 15:40:13 CET

On Mon, 16 Dec 2002, Arkadiusz Chomicki wrote:
[...]
> do tej pory tez robilem odrazu do dwoch plikow film
> ale tego jednego sie nie dalo
> mplayer po wybraniu -chapter 30 i tak rozpoczynal od pierwszego
Tamto to było akurat inaczej. Ja chciałem zakodować na jedną płytę, ale
źle dobrałem bitrate i wyszło mi jakieś 60MB za dużo. No to żeby to
przytargać do domu, machnąłem to avisplit-em i już :-) Inna sprawa, że w
efekcie skończyło się to wypaleniem obu części tak podzielonego filmu na
płycie 99-cio minutowej (spokojnie weszło, jeszcze się miejsce
zmarnowało).

Poza tym ja używałem transcode, nie mplayer-a (jeśli to ma jakieś
znaczenie). Poza tym jak na razie to był mój pierwszy i jedyny raz :-)

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537