samba + winxp + pld = nie_dziala

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Pon, 16 Gru 2002, 21:47:51 CET

Dnia pon 16. grudzień 2002 21:19, Michał Abramowicz napisał:
> co jest ktos wie ?  lub juz mial xpeki w logowaniu do domeny
> trzymanej przez sambe ? bo ja szukam i jakos cienko idzie

Hej,
swego czasu walczyłem z tym i się poddałem. Wyczytałem, że winne tu jest samo
XP. Kod z XP we własny sposób rozumie standart i jest to u niego standard
zamknięty. Od którejś tam wersji samby miało to działać ok, ale nie działa.

Więcej infa znjdziesz na www.samba.org i howto... szczególnie polecam:
http://hr.uoregon.edu/davidrl/samba.html#xp

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w polsl.gliwice.pl