Nowe drivery NVidii

Filip Kalinski filon w pld.org.pl
Pon, 16 Gru 2002, 20:57:34 CET

Dnia Mon, Dec 16, 2002 at 03:07:57PM +0100, Artur Frysiak  co następuje:

> Napisz do NVidii, a nie bluzgaj na Janka.

Przepraszam bardzo, czy ja na niego bluzgam? Bo jakoś tego nie zauważyłem.
Chodzi mi jedynie o to, że jeśli ktoś uaktualni sobie pakiet, to mu
potem X serwer nie wstanie bez ręcznej interwencji.
Nvidia nic do tego nie ma.

--
Filip Kalinski <filon w pld.org.pl>