nowe v4l2

Filip Kalinski filon w pld.org.pl
Wto, 17 Gru 2002, 09:53:49 CET

Dnia Tue, Dec 17, 2002 at 12:07:45AM +0100, WK  co następuje:
> Mam pytanie.
> Czy ktoś próbował nowego v4l2 API - patch do 2.4.20 z bytesex.org.
> U mnie stery do karty tv kopilują się ok., ale żaden program już nie
> chce, chociaż te wykręcone pod starym (he, he) 2.4.19 jakoś chodzą.
> Wiesiek

Nie mam karty telewizyjnej, ani żadnego framegrabbera, ale jęsli dobrze
rozumiem, to v4tl2 API -> vt42 Application Program Iterface. Skoro
zmienił się interfejs dla programów (nazwy funkcji, parametry) to
aplikacja musi mieć explicite wsparcie dla nowego API. Zatem nie każda
się skompiluje.

--
Filip Kalinski <filon w pld.org.pl>