[OT] Fortunki [was: (Re: 2 podsieci na interfejs eth)]

Jakub (mick3y) Mikusek pld-users w aurora.vege.pl
Wto, 17 Gru 2002, 12:24:36 CET

Witold Filipczyk naskrobał(a):

http://www.darwinawards.com chyba.

>Jestem trochę niedouczony, już nawet nie pamiętam jak się całki liczy.

:-D

>Z fortunkami to jest tak, że w angielskich tam są words of wisdom.
>A u nas jak ktoś głupoty gada to go do fortunek.  I to jest bez sensu,
>bo w pierwszym pokoleniu jeszcze część ludzi wie, że to była bzdura,
>a w następnych to już ...

...uczą się o tym na historii. ;-))

okej, koniec z tymi oftopikami bo już głupoty wypisuję. ;>

pozdrowienia,
mick3y