gadu-gadu - odpowiedź nie-znajomum?/

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Wto, 17 Gru 2002, 14:07:49 CET

On Mon, 16 Dec 2002, Hubert depesz Lubaczewski wrote:
> czy w jakimkolwiek kleincie gadu-gadu można zdefiniować odpowiedź
> wysyłaną automatycznie gdy napisze do mnie ktoś kogo nie mam na liście
> znajomych?

ekg od weekendu ma już jako taką obsługę skryptów w Pythonie
(./configure --with-python), więc możesz do ~/.gg/scripts/nieznani.py
dopisać coś takiego:

	import ekg

	def handle_msg(uin, nick, msgclass, text, secure):
		if not nick:
			ekg.command("/msg " + uin + " nie znam cię")
		return 1

potem ,,/python load nieznani''. może jeszcze dzisiaj będzie
automagiczne ładowanie skryptów z ~/.gg/scripts/autorun/ tak jak w
irssi, żeby nie musieć ładować skryptów ręcznie za każdym razem.

pozdrawiam,
wojtek