Problem z bnc-2.8.6-3 ?

Quickest quickest w needforspeed.pl
Wto, 17 Gru 2002, 15:46:31 CET

Mam problem z BNC, otóż zbudowałem najnowsze z CVS'a, wersję:
bnc-2.8.6-3
I konfiguruje je ładnie "bncsetup" Wszystko się ładnie konfiguruje,
ustawiam bnc na port 1500... i uruchamiam:

[kwiateek w danger kwiateek]$ ./bnc
Irc Proxy v2.8.2 GNU project (C) 1998-99
Coded by James Seter :bugs-> (Pharos w refract.com) or IRC pharos on efnet
--Using conf file ./bnc.conf
--Configuration:
    Daemon port......:15000
    Maxusers.........:1
    Default conn port:6667
    Pid File.........:./pid.bnc
    Vhost Default....:-SYSTEM DEFAULT-
    Process Id.......:16391
Exit ./bnc{7} :Successfully went into the background.
[kwiateek w danger kwiateek]$

Wszystko pięknie ładnie, lecz... w żaden sposoób nie mogę sie połączyć z
portem 15000, dlaczego ?
Zrobiłem to samo na źródłach "bnc2.8.6" jeszcze raz, lecz ręcznie
skompilowałem uruchomiłem i ten sam problem, po porstu nie można sie
połączyć z portem przez internet pomimo, iż wszystko jest ok.
Więc z ciekawości zrobiłem to samo na źródłach starszych, ściągnąłem
"bnc2.8.2.tar.gz" skompilowałem, uruchomiłem... i wszystko poszło
pieknie ładnie, połączyłęm się z wybranym portem, zatem dlaczego nie
mogę tego zrobić na wersji "bnc-2.8.6-3" ? Może jest jakiś patch lub
łatka poprawiająca ten błąd w najnowszym bnc ?

--
Jakub "Quickest" Kozicki
RLU: #273864