wracając do konquerora i hosts

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Wto, 17 Gru 2002, 17:56:56 CET

Dnia wto 17. grudzień 2002 15:04, Radoslaw Zielinski napisał:
> Artur Frysiak <wiget w pld.org.pl> [17-12-2002 13:26]:
[...]
> U mnie nie działa:
>
> $ grep onet /etc/hosts
> 192.168.1.1             onet onet.pl
>
> ::ffff:192.168.1.1      onet onet.pl
>
> $ telnet onet
> Trying ::ffff:192.168.1.1.23...
> telnet: socket: Address family not supported by protocol
> Trying 192.168.1.1.23...
> telnet: Unable to connect to remote host: Connection refused
> [...]

Dokładnie to samo u mam siebie: o ile jest to wpis niestniejącej domeny - tu
onet - to jest używany /etc/hosts. W przypadku domen istniejących plik hosts
jest ignorowany, czyli odpytka dns'u jest wcześniej...

--
pozdrawka
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl