obraz DVD

WK sprawki w wp.pl
Wto, 17 Gru 2002, 22:32:36 CET

Sytuacja zastana:

1. Wreszcie (od paru tygodni) oficjalnie stabilna wersja PLD.
2. Nowa nagrywarka DVD w robocie (pod MacOS).
3. Nowy DVD napęd w domu.
4. W pracy tylko winda i MacOS.

Ponieważ od paru miesięcy jechałem na ktorejś testowej, to zachciało mi
się update i - właśnie - zgrać to wszystko na DVD, bo nie lubię
przekładać tych płytek.
Zassałem 4 obrazki iso.
Wydłubałem z nich pakiety.
Dołożyłem trochę drobiazgu, który uważam, że może się przydać.
Przerobiłem .poldekrc na potrzeby 1 dysku, itd. itp.
Problem:

Ma to około 3 GB, a ja muszę wykręcić iso, żeby, po podzieleniu jakimś
pakerem, wynieść na RW do roboty (patrz punkt 2).

A mam tylko fata i ext2 - nie umiem wykręcić obrazu większego niż 2 GB -
file system.

Czy ktoś zna "any cure".

Wiesiek Kirbedź