Compaq dl360

Tomasz Gibzinski gibzinskit w student.man.radom.pl
Śro, 18 Gru 2002, 00:20:39 CET

On Tue, 17 Dec 2002, Pepe wrote:

> Dyskietka 2.4 również nie obsługuje tej karty.
> Jest jeszcze RescueCD ale w tej chwili nie mogę sprawdzić czy ma ten
> moduł.
No to pieknie

A czy jadro dystrybucyjne 2.4 ma ten modul?

no nic siciagne nowe iso zrobie instalke
(jak sie nie wyloze na tym kontrolerze macierzowym)
najgorsze jest to ze w blacie od stolu (bo tak to wglada)
nie bardzo jest jak kare sieciowa wymienic.
Akurat mam pod reka tego redhata to sprubujej jajco nadyskietkach
przerzucic to jak sie sieciowka uruchomi to zrobie upgrejta przez siec.

ps. zkad sciaganc  RescueCD (dokladny adres)?