obraz DVD

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Wto, 17 Gru 2002, 23:37:17 CET

On Tue, Dec 17, 2002 at 10:32:36PM +0100, WK wrote:
> Sytuacja zastana:
>
> 1. Wreszcie (od paru tygodni) oficjalnie stabilna wersja PLD.
> 2. Nowa nagrywarka DVD w robocie (pod MacOS).
> 3. Nowy DVD napęd w domu.
> 4. W pracy tylko winda i MacOS.
>
> Ponieważ od paru miesięcy jechałem na ktorejś testowej, to zachciało mi
> się update i - właśnie - zgrać to wszystko na DVD, bo nie lubię
> przekładać tych płytek.
> Zassałem 4 obrazki iso.
> Wydłubałem z nich pakiety.
> Dołożyłem trochę drobiazgu, który uważam, że może się przydać.
> Przerobiłem .poldekrc na potrzeby 1 dysku, itd. itp.
> [...]

a) Skopiować RPMy do jakiegoś katalogu, zrobić indeksy i używać z dysku.
b) nagrać płytki, zanieść do roboty i użyć ichnich narzędzi do robienia DVD.

--
witekfl w poczta.onet.pl
Kabel EPLIP - najtańszy sposób połączenia dwóch komputrów!