Compaq dl360

Tomasz Gibzinski gibzinskit w student.man.radom.pl
Śro, 18 Gru 2002, 18:10:51 CET

On Tue, 17 Dec 2002, Pepe wrote:

> Z tego co widze to tak. Przynajmiej 2.4.19-2.12 i 2.4.20-1.

> Jaki to kontroler ?

w papierkach napisali zintegrowany kontroler Smart Array
ale jak to bylo w przypadku karty sieciowej mozga byc delikatne nie
scislosci
w karzdym bac razie testowy redhat zaladaowal nastepjace moduly"
cciss oraz scsi_mod
jak instalowwac pld? czy wladowac te moduly z konsoli , a moze instalator
z nowych iso sam je wykryje? (bo te iso co mialem ze stycznia to nistety
ale same go nie wykryly) :)