phpBB

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Śro, 18 Gru 2002, 17:35:43 CET

Dnia Wed, 18 Dec 2002 17:02:39 +0100
ZyTeK napisał(a):

>Dnia Wed, 18 Dec 2002 13:26:30 +0100 (CET)
>Paweł Gołaszewski napisał(a):
>

>Poddaję się :/
>Pieprzy się niesamowicie. Wersji z rpma nie mogłem zainstalować.. błąd,
>który się wyświetlał już Ci pokazywałem. Zrobilem proces instalacyjny na
>wersji z phpbb.com a potem podmieniłem cały katalog dodając config.php na
>pliki z rpma.. no i błędy za błędami.
>
>http://forum.smiglan.ostrow-wlkp.net --> kliknij sobie na dowolne forum.

>U mnie, gdy nie ma bazy to wyświetla Critical Error: Could not connect to
>database, przy utworzenej bazie działa.

Ściągnąłem CVSową wersję phpBB 2.0.x
Heh, chciałem wywalić to przykładowo dodane forum i dodać swoje i błąd już
na samym początku:

Couldn't obtain list of vote ids

Zaczynam wieżyć w czarną magię. ;-)
[root w azazel phpBB2]# rpm -qa | grep -E "apache|php" | sort
apache-1.3.27-3
apache-mod_auth-1.3.27-3
apache-mod_define-1.3.27-3
apache-mod_dir-1.3.27-3
apache-mod_expires-1.3.27-3
apache-mod_log_mysql-1.13-2
apache-mod_perl-1.27-2
apache-mod_rewrite-1.3.27-3
apache-mod_ssl-2.8.11_1.3.27-1
php-4.2.3-8
php-common-4.2.3-8
php-doc-4.2.3-8
php-gettext-4.2.3-8
php-mysql-4.2.3-8
php-pcre-4.2.3-8
php-posix-4.2.3-8

Może gdzieś tutaj jest błąd? php.ini/httpd.conf masz też z Ra ?

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!