Compaq dl360

Tomasz Gibzinski gibzinskit w student.man.radom.pl
Czw, 19 Gru 2002, 13:13:20 CET

On Wed, 18 Dec 2002, Tomek Orzechowski wrote:

> Nie wiem czy sam wykryje, ale na 100% instalator obsługuje cciss, bo raz
> mi się zdarzyło na czymś takim PLD stawiać.

a moze mi ktos powiedziec jak zaczac zeby instaltor syski widzilal?
Kontroler Smart Array 5i
Debianek poszedl bez problemu rozpoznal kontroler dyski
NAtomista przy pld nie widzi nic
zaladowalem recznie modul cciss z konsoli i nic
w debianie dyski widzi jako /dev/cciss/c0d0pX