kernel 2.4 smp

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Czw, 19 Gru 2002, 17:55:23 CET

Dnia czw 19. grudzień 2002 12:19, Rafal Cygnarowski napisał:
> W zwiazku z tym mam
> pytanie: jakie jajko polecacie na dwuprocesorowa maszynke?

U mnie w chwili obecnej biega kernel-smp-2.4.19-2.8. Jak znajdę chwilkę czasu
to przerzucę sie na 2.4.20. Nie jest zbyt ważna, więc się czasem na niej
bawię :-).
Maszynka to Abit BP6, 2 Celki 433 i dyski IDE na HPT.
Miałem co prawda do niedawna potężne problemy i oopsy na kenrelach SMP (tylko)
ale okazało się, że problem leżał w sprzęcie. Zasilacz nie wydalał. Co dziwne
na UP mimo tego było stabilnie. Na 2.2 SMP też działało bez oopsów. Choć tu
nie testowałem zbyt długo.
Może właśnie tu leży Twój problem?

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w polsl.gliwice.pl