Compaq dl360

Tomasz Gibzinski gibzinskit w student.man.radom.pl
Czw, 19 Gru 2002, 19:40:19 CET

Uytkownik "Grzegorz Mlonek" <Grzegorz.Mlonek w infor.pl> napisa w wiadomoci
> mam tak sam maszyn i te miaem kopoty (due) pomaga mi przez
> irc-a malekith w pld.org.pl i tak to zostao postawione jednak
> dziaa ta macie na module cpqarray (ktry nie obsuguje
> streamera w odrnieniu od cciss) w takim wypadku masz udzenia
> /dev/ida/c0d0pX itd.
>
> instalacje wykonaem przez sie przy uyciu dyskietki sieciowej
> bootdisk-net.img (czy jako tak) w wersji eksperymentalnej 2.4
> i tu jest jedna uwaga co le 2.4.19 (PLD-owe) obsuguje wanie
> cpqarray musiaem na swoich serwerach (kilka sztuk) wrci do 2.4.18
> i wwczas szo bez kopotu.

Mozesz mi tylko powiedziec jak zaczac?
przejsc na konsole wpisac modprobe cpqarray?
potem w instalatorze ustawc jako dysk docelowy
/dev/ida/c0d0pX ?
dobrze kombinuje?
Umnie instalacja przez siec odpada poniewaz jadra instalacyjne
nie zawieraja modulu karty sieciowej tg3
a bez tego ani rusz.
Sprubowalem  wybrac ktoras dyskietke z 2.4
(a dokladniej
http://ftp.pld.org.pl/PLD-1.0/i686/PLD/images/2.4-experimental/bootdisk_ide.img)
i dokonac instalacji przez cdromu niestety przy probi zamontowania
(/dev/hda ) konczylo sie na zwisie  i koniecznosci restartu

Ma moze ktos pomysl?
 gito