Compaq dl360

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Czw, 19 Gru 2002, 18:59:41 CET

On Thu, 19 Dec 2002, Tomasz Gibzinski wrote:
> Mozesz mi tylko powiedziec jak zaczac?

"Czarodziej" prowadzi za rękę. ;)

> przejsc na konsole wpisac modprobe cpqarray?

Po co? W "czarodzieju" po ustawieniu sieci,
(IP, brama, itd.) jest napisane: ustaw partycje ręcznie
naciskasz 'enter' i dostajesz: Wybór urzadzeń docelowych
odchaczasz /dev/hda zjeżdzasz kursorem na dół i jak wół
pisze tam: /dev/cciss/c0d0 sprzętowe urządzenie RAID cciss

> dobrze kombinuje?

No nie wiem. ;) Trzeba wszystkie opcje oglądać. :)

> Umnie instalacja przez siec odpada poniewaz jadra instalacyjne
> nie zawieraja modulu karty sieciowej tg3
> a bez tego ani rusz.

Możesz go rozkręcić? Jeśli tak, to co za problem
na czas instalacji wstawić tam jakieś np. 8139??
W każdym razie ja zrobiłem taką instalację,
tyle że to była wersja G2 z kartą Intela.
pzdr
Stacho Pal