KDE 3.0.4 (RA)

havner havner w wp.pl
Czw, 19 Gru 2002, 23:49:15 CET

Pawel Bernadowski wrote:

> Zreszta po co iso, skoro jest poldek, jest nest i ogolnie jest pieknie :)

Powiem Ci po co. Dostep do netu mam poprzez GPRS w komorce i nie mam
najmniejszych szans na inny, a nie mam pieniedzy, zeby sciagac cale
pakiety (np KDE). Jesli byloby ISO. to daje kumplowi plytki RW i mowie
mu, ze ma to scignac. Nastepnego dnia na uczelni dostaje. Jesli beda to
porozrzucane pakiety, to tez niby mozna, ale juz musze do niego jechac,
bo sobie biedak nie poradzi. A nie zawsze ja i on mamy ku temu mozliwosci.

--
Regards
Havner

lpawelcz w mion.elka.pw.edu.pl
alien w boss.staszic.waw.pl

"We live as we dream, alone"
		- Joseph Conrad
"God is a comedian playing to an audience too afraid to laugh."
		- Voltaire