nazwy dns zamiast ip w lokanych proftpd/ssh

Tomasz Berg tberg w o2.pl
Pią, 20 Gru 2002, 00:23:12 CET

Dnia czw 19. grudzień 2002 14:26, Tomasz Kłoczko napisał:

> Konfigurując poprawnie resolver (patrz man do resolv.conf).

akurat to mam chyba dobrze,  4 dns'y  w formacie
nameserver xxx.xxx.xxx.xxx
i search ds.pg.gda.pl (przy okazji pozdrawiam wszystkich z tego rejonu).

a co do ssh, to w /var/log/secure mam cos takiego

Dec 20 00:37 hhhh sshd[2048]: Accepted password for aaaaaa from
::ffff:xxx.xxx.xxx.xxx port yyy

a przydala by mi sie jeszcze nazwa hosta obok adresu, JTZ ?

dzieki wszystkim, troche pozno reaguje, ale mialem problemy z kontem.
--
Tomasz Berg