phpBB

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pią, 20 Gru 2002, 01:09:03 CET

Dnia Fri, 20 Dec 2002 00:16:22 +0100 (CET)
Paweł Gołaszewski napisał(a):

>Musi być jakiś subtelny babol....

>Też mam tam On.

>Znaleźć błąd :]

W sumie to mnie to tam słabo interesuje, żeby wersja rpmowa działała,
bardziej mnie interesuje, żeby mi to forum w ogóle działało ! ;-) Quickest
nie miał z nim problemów, zaraz dostosuję moje pakiety do tego, co on mi
wysłał.. głupota, no ale .. ?

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!