phpBB

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Pią, 20 Gru 2002, 12:42:14 CET

Dnia Fri, 20 Dec 2002 11:28:32 +0100 (CET)
Paweł Gołaszewski napisał(a):

>Złe podejście - trudnej będzie Ci to konserwować...
>Ale - Twoja wola...

No dobra dobra, zaraz przyjżę się specowi bo pewnie kwestia uprawnień,
zobaczymy.. ale bardziej chodzi mi teraz o to, żebym w ogóle mógł KORZYSTAĆ
z tego forum, nieważne z kąd źródła pochodzą.. bo jak mam testować rpma
skoro ja nie jestem w stanie używać tego forum ? :/ Dodam sobie forum,
klikam na nie a tu.. Couldn't obtain category list. Albo inne tego typu.
Patrzyłem na bazę phpBB przez phpMyAdmin - wszystko wygląda wporządku.. ja
tego nie rozumiem :/ Albo Could not query forums information już na głównej
stronie.

Quickestowi działa.. a coż takiego mam mój system, że w nim nie działa? :/
Czyste Ra, instalowane jakies 2-3 tygodnie temu (padł dysk), pakiety php
przeinstalowałem na nowo i w ogóle.. nie mam pojęcia co robić, żeby znależć
błąd. Patrzyłem trochę w kod phpBB. Wygląda to tak, że pod $sql podstawia
sobie zapytanie np.

admin/admin_forums.php- $sql = "SELECT *
admin/admin_forums.php-         FROM " . FORUMS_TABLE . "
admin/admin_forums.php-         ORDER BY cat_id, forum_order";
admin/admin_forums.php- if(!$q_forums = $db->sql_query($sql))
admin/admin_forums.php- {
admin/admin_forums.php:         message_die(GENERAL_ERROR, "Could not query forums information", "", __LINE__, __FILE__, $sql);
admin/admin_forums.php- }

Skoro baza jest O.K. - to czemu wyświetla mi ten kominikat? :/

Tzn... w zasadzie to to jest kawałek kodu z panelu administracyjnego, w nim wyświetlanie + edytowanie for działa,
w index.php wygląda to ciut inaczej:

index.php-      // Define appropriate SQL
index.php-      //
index.php-      switch(SQL_LAYER)
index.php-      {
index.php-              case 'postgresql':
index.php-                      $sql = "SELECT f.*, p.post_time, p.post_username, u.username, u.user_id
index.php-                              FROM " . FORUMS_TABLE . " f, " . POSTS_TABLE . " p, " . USERS_TABLE . " u
index.php-                              WHERE p.post_id = f.forum_last_post_id
index.php-                                      AND u.user_id = p.poster_id
index.php-                                      UNION (
index.php-                                              SELECT f.*, NULL, NULL, NULL, NULL
index.php-                                              FROM " . FORUMS_TABLE . " f
index.php-                                              WHERE NOT EXISTS (
index.php-                                                      SELECT p.post_time
index.php-                                                      FROM " . POSTS_TABLE . " p
index.php-                                                      WHERE p.post_id = f.forum_last_post_id
index.php-                                              )
index.php-                                      )
index.php-                                      ORDER BY cat_id, forum_order";
index.php-                      break;
index.php-
index.php-              case 'oracle':
[...]
index.php-                              ORDER BY f.cat_id, f.forum_order";
index.php-                      break;
index.php-
index.php-              default:
index.php-                      $sql = "SELECT f.*, p.post_time, p.post_username, u.username, u.user_id
index.php-                              FROM (( " . FORUMS_TABLE . " f
index.php-                              LEFT JOIN " . POSTS_TABLE . " p ON p.post_id = f.forum_last_post_id )
index.php-                              LEFT JOIN " . USERS_TABLE . " u ON u.user_id = p.poster_id )
index.php-                              ORDER BY f.cat_id, f.forum_order";
index.php-                      break;
index.php-      }
index.php-      if ( !($result = $db->sql_query($sql)) )
index.php-      {
index.php:              message_die(GENERAL_ERROR, 'Could not query forums information', '', __LINE__, __FILE__, $sql);

No i właśnie na głównej stronie, jak sobie dodałem drugie forum, mam taki komunikat.

No... ktoś może wie o co tu chodzi ? ;-)

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!