KDE 3.0.4 (RA)

havner havner w wp.pl
Sob, 21 Gru 2002, 15:45:14 CET

Adam Gorzkiewicz wrote:

> To w takim razie moja rada - zamiast rzeźbić w antykach - wstrzymaj się do
> końca stycznia i wtedy pociągniesz sobie z ftp świerzutkie śliczne
> kde-3.1.
> Ewentualnie - jeżeli nie chcesz czekac to możesz już teraz zassać
> kde-3.1-rc5 z następujących lokalizacyj:
>
> ftp://ftp.pld.org.pl/people/adgor/kde-3.1-rc5/i686/
> http://www.javart.com.pl/~mkochano/PLD/
> (oba źródła posiadają indeksy poldka).

Dzieki serdeczne.
Mam tylko malutki problem. kdebase z Twojego konta wyglada na zepsuty.
Sciagalem go trzy razy (ncftp i prozilla) i za kazdym razem RPM jest
zepsuty. Moglbys to sprawdzic.

--
Regards
Havner

lpawelcz w mion.elka.pw.edu.pl
alien w boss.staszic.waw.pl

"We live as we dream, alone"
		- Joseph Conrad
"God is a comedian playing to an audience too afraid to laugh."
		- Voltaire