gadu-gadu i połączenia p-to-p

Michal Lubecki m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl
Pon, 23 Gru 2002, 11:18:47 CET

Jeden z użytkowników sieci poprosił o przekierowanie mu portu na
potrzeby w/w programu. W ustawieniach tego programu
(ustawienia/połączenie/połączenia p-to-p/zaawansowane) jest opcja
dotycząca przekierowania portu. Wpisałem w konfiguracji firewalla

iptables -A PREROUTING -t nat -p tcp -d IPzewnetrzne --dport 1551 -j DNAT
--to 192.168.0.2:1550

W gg wpisałem zewnętrzny port 1551 a port na
którym słucha 1550 i kicha. U kogoś to działa ???

--
Pozdrowienia,
 Michal                          mailto:m.lubecki w pj200.krakow.sdi.tpnet.pl