wwwoffle - intranet jak?

Tomasz "Witek" Wittner wittt_ w poczta.onet.pl
Sob, 21 Gru 2002, 21:16:38 CET

Dnia piątek 20 grudzień 2002 21:11, Witold Filipczyk napisał:
> Co trzeba ustawić w wwwoffle.conf, żeby można było używać wwwoffle
> w intranecie?
> Teraz jest tak, że
>
> $ telnet localhost 8080
> Trying 127.0.0.1.8080...
> Connected to localhost.
> Escape character is '^]'.
>
> $ telnet pecet 8080
> Trying 192.168.0.1.8080...
> Connected to pecet.
> Escape character is '^]'.
> Connection closed by foreign host.
>
> localhost i pecet to ten sam komputer, i telnety też były z localhosta.

> [...]

Ja zawsze budowałem wwwoffle ze źródeł, podając ./configure
--with-server=host:port:port np.  --with-server=work.domek.dom:8080:8081
+ odpowiednie zmiany w wwwoffle.conf.
Teraz przerobiłem wwwoffle.spec
HN=`hostname`
DN=`domainname`
FQDN="${HN}.${DN}"

%build
%configure2_13 \
        --with-zlib \
        --with-spooldir=%{_var}/cache/%{name} \
        --with-server=${FQDN}:8080:8081
i przebudowałem na maszynce, na której go używam.

Co do konfiga:
cut=wwwoffle.conf----------------------------------------------------------
StartUp
{
 bind-ipv4              = work.domek.dom
#to mój "zmyślony" serwerek w LAN
# o ip 192.168.0.10
cut-----------------------------------------------------------------------------

Nie ukrywam, że robiłem to "na pałę" (nie wgłębiając się w dokumentację) - ale
to działa. BTW - czy Tobie też PLDowe wwwoffle (re)startuje całe wieki? Mnie
przestało "zawisać" po przebudowaniu bez --with-ipv6.

Tomasz "Witek" Wittner

PS A jak już nazbierasz duzo stron, to zainstaluj namazu i mknmz-wwwoffle do
przeszukiwania cache wwwoffle. Do namazu mam tłumaczenia mojego
współautorstwa.
PS. jakbyś chciał uruchomić przeszukiwanie zgromadzonych przez wwwoffle stron
to służę polskimi tłumaczeniami mojego współautorstwa do formularzy Namazu.

Masz dość płacenia prowizji bankowi ?
mBank - załóż konto
http://epieniadze.onet.pl/mbank